czwartek, 31 maja 2012

Bolący ząb

Z dzisiaj, rozmowa motywująca...
- Co się Pani tak krzywi?
- Ząb mnie boli.
- No to do dentysty ma Pani iść, i to już!
- Ale tak teraz?
- Spokojnie, my tu porządzimy i damy sobie radę przez ten czas!
- No to odpada, pójdę kiedyś przy okazji.
- Nie, ma Pani iść już, najlepiej jutro - spojrzenie na grafik - o ma Pani na popołudnie to może Pani jutro.
- Eeee
- Nie ma nie, jak mnie bolał ząb to Pani mnie na siłę do dentysty zaprowadziła, nie ma że boli, trzeba iść.

Po pół godziny
- Co to Pani kawę słodzi... nie ma słodyczy jak boli ząb! Do dentysty, a później kawę słodzić!

1 komentarz:

  1. :D :D No tak, zgadza się :D
    PS Trzymam kciuki za szybkie i bezbolesne leczenie stomatologiczne ;) Co ciekawe, mnie przedwczoraj też strasznie bolał ząb, a moja dentystka ma terminy dopiero na 21.06. Cóż zrobić, trzeba wytrzymać.

    OdpowiedzUsuń